• سروش مظهری با نام ازدواج
  • طراحی کاور آهنگ حامد حاتم
  • کاور آهنگ عبا قیدی باغ آرزوها
  • کاور آهنگ ناصر کفاشی گریه نکن
  • طراحی کاور آهنگ محمد امانی غریبه
  • طراحی تایپوگرافی کاور آهنگ

طراحی کاور اهنگ

کاور اهنگ,طراحی کاور,کاور موزیک,طراحی کاور رپ

سفارش طراحی کاور تعرفه طراحی کاور


دلایل لازم برای داشتن یک کاور آهنگ

نزدیک به سال 1397 هستیم ، شاید در همین ماه ها و سال گذشته ( بلکه سال های اخیر ) هنگامی که صحبت از طراحی کاور آلبوم موسیقی به زبان می آمد ، با نگرشی که امروزه بر آن داریم فکر نمیکردیم . هم میتوان توقع کممان را بگوییم و هم دقت پایین مخاطب بر روی تصاویر یک البوم یا ترک موسیقی .

بسیاری از هنرمندان کشور ، در تلاش هستند که پس مدتی برنامه ریزی شده ، با ارائه یک تک آهنگ موسیقی و یا آلبوم موسیقی حس نزدیک تری با هواداران خود ایجاد کنند . در این بین نباید از نقش بسیار مهم وب سایت های موسیقی کشور ، که به محبوبیت هنرمندان محترم کمک میکنند را کتمان کرد . روزانه هزاران و یا میلیون ها کاربر ایرانی از سراسر کره زمین به وب سایت های موسیقی کشور مراجعه میکنند . اصلی ترین هدف این وب سایت ها نمایش یک تصویر متناسب با چارچوب های استاندارد و پرداختن به آثار خوانندگان مربوطه می باشد .

جذب مخاطب در فضای مجازی به دو بخش اصلی تقسیم می شود . در مرحله اول داشتن یک طراحی حرفه ای و تصویری جذاب از هنرمند ، و در بخش دوم محتوای باکیفیتی که بتواند هواداران را مجذوب خود کند .

ساخت کاور آهنگ آنلاین

ساخت cover بیش از یک تصویر ساده به تخصص تبدیل شده است ، دقت و رعایت ویژگی های انحصاری برای هر طرح در جای خود می تواند به اثر بخش بودن طرح برای مخاطب تاثیر گذار باشد . اینکه یک تصویر بتواند به خوبی مسیر یک موسیقی را با یک پیام تصویری به مخاطب خود انتقال دهد ، از مهمترین موارد برای نقطه شروع و پایان ارائه یک ترک موسیقی می باشد . و اگر بخواهیم در وسعت بزرگ تر به این مساله بی اندیشیم با اشاره ای داشته باشیم به پوستر ها ، تبلیغات ، جلد و بنرهایی در وسعتی بزرگ تر که وظیفه ی اصلی آن شناخت و جذب مخاطب بیشتر را برای خواننده محترم انجام می دهد .

ساخت کاور آهنگ آنلاین به دو شیوه امکان پذیر است : 

  • طراحی به صورت کاربر محور که از شروع اجرا تا پایان توسط کاربر با توجه به ابزار های انلاین در اختیارشان قرار دارد صورت میگیرد ، این روش یک روش غیر اصولی استاندارد می باشد که کمتر شاهد چنین روشی در سطح وب هستیم .
  • سپردن طراحی به دست طراحان وب سایت رضاگراف ، تیم رضاگراف به 4 سال سابقه موفق در دیزاین و اجرای طرح کاور به خوانندگان محترم و شناخت دقیق از بازار سایت های موسیقی کشور ، توانسته است تا طرح های اجرایی خود را جزو طرح هایی که با استقبال بالای کاربران و مخاطبان قرار گرفته است بدانیم .

فروشگاه